poniedziałek, 21 maja 2012

COLORFUL

W dzisiejszym secie główną (i tak naprawdę jedyną) rolę gra sukienka z ogromną dawką koloru :) pokazywałam ją już kiedyś w konkursie STYLIO.PL, na długo zanim założyłam bloga - TUTAJ link. Dzisiaj w nieco innej odsłonie :))

---------------------------
ENGLISH VERSION

In today's outfit the main role plays the dress with a large dose of colours :) I've shown it already in a contest on STYLIO.PL, long time before I run the blog - link HERE. Today in another version :)










sukienka - second hand
torebka - vintage

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię sukienki:) nie muszę się zastanawiać nad bluzką, czy spódnicą:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, ze to kombinezon, a nie sukienka ;D
    fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka i boooooooooskie oksy! ;D

    fajny blog, więc obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. i sukienka i okulary świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie przede wszystkim urzekły okulary, zdradzisz gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. the colour combination on the print is great ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zestawienie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę łupu, bo sukienka jest cudowna! śliczne okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Wam za wszystkie komentarze! :))
    thanks for all your comments! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. oj chyba znudziło się koleżance blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. 84 facebookowych obserwatorów czeka na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam Was najmocniej. Złożyło się na to kilka spraw. Po pierwsze brak własnego aparatu, co wymusza konieczność ugadywania spotkań z moją Kasią - a ostatni miesiąc niestety mi na to nie pozwala. Przede mną 3-miesięczny wyjazd do Stanów, musiałam wcześniej zaliczać dwie sesje egz., jest cały ogrom papierkowej roboty przed wyjazdem i w związku z tym wszystkim blogowanie musiało na chwilę zejść na bok. Ale wcale mi się to nie podoba:( dzięki, że nie opuszczacie grona obserwatorów mimo to!! Cieszy mnie to ogromnie :))

    OdpowiedzUsuń